"התעלמו מכיפת ברזל ותגידו תהילים או חכו לרחל אמנו"

גם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי מיהר להוציא תגובה מיד בצאת השבת: גידי אורשר הוא גזען ברמה הנמוכה ביותר שמסית נגד אוכלוסיה שלמה, ראוי שראשי ערוץ 10 והרשות השניה ילמדו מכך וידיחו את רמי סדן מערוץ 10
אבי יעקב 6 Comment on "התעלמו מכיפת ברזל ותגידו תהילים או חכו לרחל אמנו"

מבקר הקולנוע של גלי צהל גידי אורשר העלה בשבת פוסט גזעני בו הוא תוקף את הציבור המזרחי • "בפעם הבאה שיהיה לכם התקף לב, וותרו על הצנתור ושימו רגל של תרנגולת על הראש" • השדרן הושהה, המדינה כמרקחה ודרעי נזכר בסדן

צילום: חדשות 2
גם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי מיהר להוציא תגובה מיד בצאת השבת: גידי אורשר הוא גזען ברמה הנמוכה ביותר שמסית נגד אוכלוסיה שלמה, ראוי שראשי ערוץ 10 והרשות השניה ילמדו מכך וידיחו את רמי סדן מערוץ 10
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבקר הקולנוע של גלי צהל גידי אורשר העלה בשבת פוסט גזעני בו הוא תוקף את הציבור המזרחי בין היתר כתב אורשר ברשת החברתית: לכל הזווידות והכחלונים, הש"סניקים מחד והקשת המזרחית מאידך והיללנים המקצועיים מן המזרח: בפעם הבאה שיהיה לכם התקף לב, וותרו על הצנתור ושימו רגל של תרנגולת על הראש, תרופת הסבתא שלכם.בפעם הבאה שאתם מצטנפים בממ"ד כשנופלים לכם טילים על הראש, התעלמו מ"כיפת ברזל" ותגידו תהילים או חכו לרחל אמנו שתגן עליכם.

הדברים הגזעניים הללו עוררו זעם מידיי. שרת התרבות ח"כ מירי רגב דרשה ממפקד גל"צ לפטר באופן מיידי את אורשר; שרת התרבות והספורט מירי רגב פרסמה בצאת השבת תגובה ובה מסרה כי פניתי למפקד גלי צה"ל ודרשתי ממנו לפטר לאלתר את גידי אורשר, מבקר הקולנוע של התחנה, לאחר שהתבטא באופן גזעני להחריד נגד עדות המזרח, נגד הדת והמסורת היהודית ונגד ציבור שלם שהוא אינו נמנה עליו אבל סבור כי הוא יכול לבוז לו.

עוד הוסיפה השרה רגב: אורשר הוכיח עד כמה תחושת הפטרונות מושרש עמוק בקרב מרבית "אנשי התרבות" והתקשורת מהמערב ומהשמאל", הוסיפה רגב ועקצה את מבקר הקולנוע על צמד המילים המזוהה עמו, "סולם אורשר": "אך מבחינתי, הוא פשוט אפס בסולם מירי".

"אני פונה לכל מי שנפגע מהדברים ומבטיחה לכם אלו פרפורי גסיסה של האליטה הישנה, לא אעצור עד שהאליטה הגזענית הזו תנושל מנכסיה ומעמדות הכוח שלה", כתבה עוד השרה וקראה לשר הביטחון אביגדור ליברמן "להצטרף ולעשות את מה שבוגי פחד לעשות לנער את גלי צה"ל מהיסוד, לעקור את הגזענות מהשורש ולעשות שם צדק תרבותי. זו תחנה צבאית שממומנת כולה מכספי ציבור, גם מכספם של אלו ששמים רגל של תרנגולת על הראש".

גם סגן שר הבינוי והשיכון, ח״כ ז׳קי לוי קרא לפטר באופן מידיי את אורשר: מ"מבקר קולנוע של גלי צה״ל שמרשה לעצמו להכפיש בדבריו את בני עדות המזרח ואת הדת, שמרשה לעצמו להתבטא בצורה חשוכה ביותר אשר שייכת לתקופות אפלות ולא ניתן לפרשה אחרת למעט המילה גזענות לא יכול לעבוד בתחנה ציבורית שמתוקצבת מכספי ציבור. על גלי צה״ל להדיח מיד ולא רק להשעות את האיש החשוך שכתב את הפוסט המזעזע נגד בני עדות המזרח ונגד הדת. סגן השר לוי שואל: מי הוא שיכפיש ציבור שלם במדינת ישראל? חובתה של התחנה הצבאית שמתוקצבת מכספי הציבור לפטר את האיש הקטן עוד היום ולומר שלום ולא להתראות לגזען הרדוד".

גם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי מיהר להוציא תגובה מיד בצאת השבת: גידי אורשר הוא גזען ברמה הנמוכה ביותר שמסית נגד אוכלוסיה שלמה, ראוי שראשי ערוץ 10 והרשות השניה ילמדו מכך וידיחו את רמי סדן מערוץ 10.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: אין מקום לביטויים שבהם השתמש גידי אורשר ואנו מסתייגים מהן בכל תוקף, ואין זה משנה שהוא אינו עובד התחנה אלא מועסק כפרילאנס, מפקד התחנה שוחח הערב עם גידי והביע בפניו שאט נפש מהדברים. כתחנת שידור ישראלית וציבורית, נמשיך לפעול ולתת ביטוי לכלל הציבור בישראל".

בהמשך עודכנה התגובה ונמסר כי מפקד התחנה ירון דקל השעה את אורשר "עד לבירור, שאחריו תיבחן המשך העסקתו".



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    מסכנים מלאכי החבלה,הרבה תעסוקה עם גידי אורשר יש ותהיה להם בע"ה

  2. 5

    לגבי "גידי",השאלה הנשאלת מי התיר להסתכל בפני רשע?!(במחשבה שניה אולי אפשר לברך "משנה הבריות"?)נצרך פה עיון עמוק בעובי הג'יפה

  3. 4

    בשביל מה אתם מביאים את הדברים שלו ואת התמונה שלו?
    למה זה טוב אסור להסתכל בפני רשע

  4. 3

    אוי לנו.דורו של משיח

  5. 2

    אוף חשבתי שהעיפו את הרשע הזה מפה?

  6. 1

    השמש זורחת במיזרח ושוקעת במערב על פי חוקי טבע .כל יהודי שיש לו שכל בקודקוד מיתפלל לכיוון הכותל המערבי שהשכינה לא זזה משם ולא למערב הפרוע.